środa, 14 grudnia 2011

Holiday Tribute..

witajcie:)

Stardoll przywitał święta i postanowił utworzyć nowe sklepy z serii :Tribute:, tym razem jednak wersja świąteczna. CHANEL, Dior, Diane von Furstenber, (DvF) - co najlepsze, co nie przypadło do gustu użytkownikom? Nie mam pojęcia, mogę się jedynie zdać na swój gust.
Pokażę Wam moje ulubione rzeczy z CHANEL:) 

__________

CHANEL - stworzyli dość oryginalną serię z fikuśnymi kreacjami. Niekoniecznie podobają mi się kołnierze sukienek, jednak niektóre elementy stroju przypadły mi do gustu. Które?

Pierwszą sukienkę kupiłam, bo wydaje mi się całkiem ładna, kojarzy mi się z Blair Waldorf z Gossip Girl. 32 sd to całkiem nie dużo za tą sukienkę. Kolejna sukienka również ciekawa, jednak nie kupiłam jej, nie mam pomysłu na wykorzystanie jej - 25 sd. Następnym ubraniem jest przewiewna bluzeczka CHANEL, która jest tak urokliwa i w ogóle, ze ją kupiłam, jest śliczna (19 sd). Torebka, jest również ładna, lecz jeszcze jej nie kupiłam - zastanawiam się nadal nad kupnem. Kosztuje 15 stardollarów. Ostatnią rzeczą z CHANEL, którą chciałam Wam pokazać jest chyba apaszka, lub naszyjnik [nie mam pojęcia], kosztuje 8sd, nie wiem do czego go użyć, ale wydaje mi się taki śliczny, że go kupiłam:)


no więc to tyle, do następnej notki:)


1 komentarz:

  1. Doszło także Gucci Holiday Tribute :) I w ogóle, to mogłabyś częściej dodawać jakieś swoje artykuły! Ja tam uwielbiam Twojego bloga :D

    Sara154Icy

    OdpowiedzUsuń