środa, 1 czerwca 2011

colorful stylings

witajcie!

dziś pokażę Wam stylizacje, dokładniej trzy, które przyciągnęły moją uwagę, są pełne koloru.


Stylizacja hibiskuska, jest dość kolorowa, nie można określić jakich kolorów użył, np. letnich, jesiennych, ponieważ kolory są wymieszane. najbardziej urzekły mnie w stylizacji buty, buty i jeszcze raz BUTY ♥. Ubóstwiam je.


Stylizacja następna, Pauliny. Wykonana nie tylko z ubrań, ale także rzeczy i przedmiotów ze 'Suite Shop'. Kolory zieleni, ciemnej i tej morskiej. Hm, najbardziej w stylizacji podoba mi się od pasa w górę, czyli ta świetnie obmyślona ozdoba na bluzkę, jest świetna ♥. 

Stylizacja Mai przypomina mi czerwonego, pięknego kwiata. To chyba dobrze :) Najlepszy w stylizacji kolor, kolor! ♥ Jest oryginalnie, a ja oryginalność doceniam, jest naprawdę ciekawie.


Która stylizacja podoba się Wam najbardziej? :)


xoliwka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz